2018… het jaar dat ik mama ben geworden

Niet normaal hoe snel dit jaar is omgevlogen. Lauren is bijna baby af! Ik moet zelf nog heel erg wennen aan het feit dat hier het baby tijdperk afgesloten gaat worden.  Aankomende week wordt ze 1 jaar. Dag baby, hi dreumes. Het eerste jaar is zo bijzonder. Lauren is nog klein en kwetsbaar, maar groeit nu harder dan ze ooit zal groeien.

Bovendien vind ik dat Lauren in het afgelopen jaar zo ontzettend veel heeft geleerd. Van een pasgeborene die voornamelijk slaapt en eet ontwikkelt het zich tot een mensje dat gericht kan kijken, haar handjes en vingers leert gebruiken. Ze heeft leren staan en kruipen, en kan iets lopen en heeft haar eigen woordenschat.

Elke dag, elk uur, elke minuut en elke seconde ben ik zo ontzettend trots wat ik samen met mijn vriend heb bereikt. Het was een bewogen jaar vol veranderingen in ons dagelijks leven maar wat zijn wij apetrots en dolgelukkig met ons kleine meisje. Haar lachje maakt alles weer goed. Hopelijk wordt 2019 ook een top jaar!

2018 sluit ik goed om 2019 goed te beginnen. Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling, en tot in het nieuwe jaar 😉

Lots of love, Esther

Plaats een reactie